Amazon Dash - zakupowa rewolucja w domu.02.07.2014

Z pewnością wielu z nas miało podobną sytuację, kiedy wracając ze sklepu do domu orientowaliśmy się, że nie kupiliśmy ważnej rzeczy, bo nie zapisaliśmy jej od razu na liście zakupów. Wygląda na to, że ta sytuacja nie jest rzadko spotykanym problemem, ponieważ za jego rozwiązanie postanowił wziąć się amerykański Amazon.

Rozwiązanie jest proste i skuteczne: otóż zostajemy wyposażeni w specjalnie przygotowany przez firmę czytnik kodów kreskowych i za każdym razem, kiedy braknie nam w domu jakiegoś produktu wystarczy, że zeskanujemy jego kod kreskowy i zostanie on automatycznie dodany do naszej listy zakupowej. Jeśli nie mamy akurat przy sobie kodu kreskowego nie ma problemu - czytnik został wyposażony w mikrofon, dzięki któremu nagramy informację, który produkt chcemy zakupić.



Wszystkie informacje czytnik przekazuje poprzez Wi-Fi bezpośrednio na konto użytkownika i tworzy tam listę zakupową. W każdym momencie możemy ją edytować, dodawać lub usuwać produkty, a także - a może nawet przede wszystkim - zamówić zakupy bezpośrednio do domu. W takim wypadku kurier z zamówionymi przez nas produktami pojawia się pod naszym domem na drugi dzień. Prosto i efektywnie.

Usługa jest w trakcie testów, ale można założyc, że projekt odniesie spodziewany efekt, ponieważ jeśli jest firma, która zna się na zakupach, to jest nią Amazon. Zaufanie do marki oraz ogromna baza użytkowników online może się przełożyć na sukces na polu, na którym nie działa w takim stopniu jeszcze żaden z największych graczy na rynku. 

 
companies.jpg